diumenge, 16 d’octubre del 2011

CURSA DE MUNTANYA DE GELIDA

El diumenge 9 d'octubre es va celebrar la 1a. Cursa Solidària de Muntanya de Gelida organitzada pel Club Excursionista de Gelida a benefici de la Fundació Sant Joan de Déu.
   D'un total de 13,8 km, els 6 primers eren de pujada amb gairebé 450 m. de desnivell, dels quals n'hi havia 300 en tan sols 2 km. He de dir que en aquest tros vaig haver de caminar perquè era molt empinat.

 Però, vaja, de 172 participants, van acabar la cursa 139 fent el primer un temps de 58': 55'' i el darrer 3h:31':18''. Jo crec que, per l'edat que tinc, no vaig fer mal paper i vaig arribar el 90 amb 1h:40':11''

1 comentari:

Abuelo Runner ha dit...

Amigo Jordi bienvenido a este mundo Blogger, cuidado que esto engancha.
Buena carrera te as marcado con bastante dureza.. con un perfil exigente, ademas colaboraste por una buena causa.