dimecres, 1 de febrer del 2012

MITJA TERRASSA



El passat diumenge 29 de gener vaig fer la meva primera mitja. La XIII MITJA MARATÓ CIUTAT DE TERRASSA. De veritat que m'ho vaig passar molt bé. Vaig fer 01:51:57 i gairebé no m'ho puc creure. Jo, em conformava baixant de les 2 hores. La veritat es que fins al km 20 vaig anar una mica per sobre dels 5' (5:11 fins al 15 i 5:24 entre el 15 i el 20) però els últims 1.097 m. vaig baixar a 6:26. Jo crec que no em va agafar cap "pàjara" ni res però es que li havia dit a la meva filla que venia amb la càmera a fer-me fotos a l'arribada que trigaria 2 hores o més i suposo que sense voler m'anava frenant. Tot i amb això vaig arribar abans que ella...però, en fi, menys mal que m'havia fet alguna foto a la sortida i encara em va enganxar amb la llauna de beguda isotònica de l'arribada.    

1 comentari:

Abuelo Runner ha dit...

Cojonudo amigo Jordi hacer tu primera media en ese tiempo, esta pero que muy bien.. ya no somos niños y el esfuerzo es mas grande si cabe.
Ahora a seguir entrenando y en una llana como Gava seguro que puedes mejor tu registro.
Un saludo.