dijous, 22 de novembre del 2012

89 Jean Bouin 18/11/2012



L'AMBIENT

Què no em deixi res.....

La mirada perduda abans de començar...



Som-hi, comencem a bufar

Això ja s'acaba.....








Ja està. Temps real: 00:48:56 . 13" més que l'any passat. La veritat és que sóc un any més vell. Però també va passar que vaig començar molt al darrera i els primers minuts em vaig cansar molt per situar-me i, a més, vaig canviar molt de ritme. Aquesta vegada vaig fer més ràpid els 5 primers kilòmetres i això em va passar factura. Ara, a seguir fins l'any vinent.






4 comentaris:

Abuelo Runner ha dit...

Lo importante es que viviste un buen matinal con un monton de runner y disfrutaste de una prueba mitica... el tiempo eso es lo de menos, lo importante es poder correr al dia siguiente.

Anònim ha dit...

grande!

Paparazzi ha dit...

Molen les fots, eh... (:
L'any que ve més i millor!

Anònim ha dit...

Que havia d'escriure una breu notícia a comprar a les gràcies per tots els suggeriments fantàstiques que està posant en aquest lloc web. La meva recerca d'Internet ha prolongat en el final del dia es reconeix amb detalls fiables i tècniques per al comerç amb els meus companys de treball. M'agradaria afirmar que diversos de nosaltres els lectors són realment seriosament la sort de viure en un lloc important en les persones molt diverses, amb excel · lents indicadors perspicaç.