divendres, 13 de desembre del 2013

MitjaMATARÓ 1-12-2013

Aquest diumenge asolellat va resultar ideal per còrrer. Poc fred (de fet, les mànigues de la samarreta m'estorbaven), sense vent i un Sol perfecte.
La meva filla va venir a donar-me suport (al principi sí que feia fred i era millor portar un xandall al damunt) i a fer fotus (gairebé totes les que surten en aquest bloc). 
El recorregut no està malament: molt de tros pla, al costat del mar, i una pujadeta final. El pitjor va ser que en alguns xiringuitus ja havien començat a fregir el peix ....i  amb la flaire et venien ganes d'aturar-te a fer el vermut.








Començant a escalfar.......






Per fí la sortida
I...l'arribada


01:49:43
¡¡¡Uns segons menys que la última que vaig còirrer a Gavà¡¡¡¡ 

.....estiraments finals (molt important)

La próxima, els 10km de Vilafranca el 26 de gener

adéu¡¡










2 comentaris:

Anònim ha dit...

popa jo també em vull apuntar a la de vilafranca que així mobligo a posarme en forma!

l'espai del jordi ha dit...

Yatà_Pol