dissabte, 2 de gener del 2016

MitjaMataró 2015

 Agradable diumenge de desembre (ni fred ni calor) Perfecte 
Un circuit diferent del de 2013, pujada suau cap a la carretera d'Argentona, molta baixada, força peu pla i la pujadeta final cap el Parc Central











...estirar i preparar-se bé abans de sortir es molt important
la sortida encara es buida. Al 2013 vaig fer 1:49:43 però com que darrerament estic una mica més fluix i els anys van pesant, em posaré darrera de la llebre d'1:55


Tot apunt




 

El que feia de llebre ho va mesurar molt bé. Vam arribar al km 19 amb 2 minuts de calaix per aconseguir la marca i va ser aquí on em vaig trobar prou fort per desmarcar-me i així poder acabar a 1:54









FI

1 comentari:

Pol ha dit...

Va papa, si estás com un toro! Ànims amb la propera.