dissabte, 25 de febrer del 2017

MaraTest 2017


Dia molt clar amb una mica de fresca al principi però sense vent. El mateix recorregut que l'any passat: Dues voltes a un circuit de 15 km molt planer


   
Tot va començar força bé malgrat que el dia anterior em va semblar que estava incubant un refredat.



De seguida em vaig situar darrera la llebre de 2h50' (marató en 4h) i tot bé fins que només feia 10 minuts que corría quan vaig començar a sentir el pessigolleix de la bufeta.... Vaja, que tot i haver-hi anat abans de sortir, tornava a tenir ganes de pixar.

Vaig pensar que potser s'em passaría suant però uns protectors que hi havía al terra passat el km 6 em van fer caure (per sort sense conseqüències greus)  i vaig decidir aturar-me.

Aquell riu no s'acabava mai i cada vegada veia el xicot que feia de llebre més lluny.... vaig poder atrapar-lo gairebé al cap d'1 km fent un esforç que potser em passaría factura al final.





Però per sort vaig poder aguantar millorant fins i tot en algunes dècimes el crono de l'any anterior























1 comentari:

Lis ha dit...

Aixxxx aquesta pròstata!!!!!