dissabte, 25 de novembre del 2017

LA Meva PRIMERA MARATÓ als 60


19-11-2017




El dia anterior vam agafar l'Euromed cap a València i seguidament vam anar a la Ciutat de les Arts i les Ciències a buscar el dorsal 

el recorregut és molt pla


i està ple de llocs amb aigua, isotònics i demès


l'endemà a les 7 del matí un bus ens porta a la Sortida
                                                                                                            

 la Lis em va acompanyar i va tenir la paciència d'anar recollint les peces de roba que jo m'anava traient a mesura que entrava en calor


  els nervis i el rau-rau de la panxa provocaven llargues cues als serveis

Els primers kilòmetres tot molt bé 



fins i tot fins al km 25 
però a partir del 32.....  

Finalment però, a partir del 40 la cosa ja va anar més bé


 























I aquí està el resultat i la classificació en la categoria



Tot un Somni

La meva primera Marató als 60


FI

4 comentaris:

Antoni Guillén Salas ha dit...

Pots estar molt orgullós d'aquest esforç. Tenacitat mai t'ha faltat. He vist a les fotos a la teva dona, una calorosa abraçada d'afecte per a ella. I per a tu, campió, una forta, molt forta abraçada, company, amic.
Antoni Guillén

Lis ha dit...

Enhorabona ho has aconseguit perla teva constancia entrenant fes fred O calor,a les 6 del matí o a les 8 del vespre.Tens la meva admiració!!!!

l'espai del jordi ha dit...

Ei Toni¡¡ Gràcies pels teus comentaris.
Una abraçada

l'espai del jordi ha dit...

Lis, em dones molts ànims i molta força
un petonet dolç